vad ska man göra idag?

Jag har faktiskt inte ens rullat upp persiennerna ännu. Vet inte vad jag ska syselsätta mig med. Helst hade jag nog velat köra hem till mamma och pappa. Men med tanke på föregående inlägg om att vara klimatsmart, så får jag väl ge mig ut på en trevlig cykeltur istället kanske.

För övrigt är jag lite seg idag, inte för att det blev särskil hårt igår, men jag vet inte.
Det var förresten kul :) DJ:n spelade "min låt" All Star - Smash Mouth

Aldrig innan tror jag någon DJ som jag önskat låten av har fattat.
Så igår frågade jag Har du All Star med Smash Mouth ( så nöjd att jag minns gruppen)
- Ja visst, svarar han
Så då blev jag lite lyckligare :)

För övrigt fastnade skorna i golvet av att det va så klibbigt Och jag fick skoskav. Det va lite synd om mg. buhu liksom ;)

Ja så va det med det.
Ciao!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0