tvättar ikväll

Ikväll e det tvätt som gäller.. innan idag städade jag. Det är märkligt vad det blir dammigt och skitig fort bara för att det är sånn lite yta! Men som tur e delar vi tvätt tiden :) Blir trevligare så. Lite te och soff mys mellan torktiderna sedan.
Näst sista dagen på praktiken (vfu:n) idag.. fått goda ord av min handledare. jag har utvecklats enastående och tagit mer o mer initiativ och plats. Han sa til och med att han kunde tänka sig ringa in mig som vikarie ! Så det kändes mycket bra.

Imorgon kväll ska jag, lillebror o L på bio. Spindelmannen 3... pratade lite med mamma innan och Ola va så glad för att få gå o se spindelmannen. 

Ja.. och nu färgar jag håret... ska väl strax tvättas ur och sen får vi se hur resultatet blir.

Har inte så mycket mer att tilläga faktiskt.

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0