tråkigt med regn

Usch .. det regnar idag. har gjort det typ hela dagen. Tråkigt, vi som skulle på aktivitets dag och prova olika aktiviteter. Istället blev det bara årsmöte.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... lite rastlös, men eftersom vädret inte är det bäst känner jag inte för att gå ut. Och ingen vill spela spel med mig heller....  Ikväll ska vi iaf på dansuppvisning. Men det blir nog en lugn hemma kväll ikväll iallafall. Blev ingen utgång eftersom det bara va Jag o Elin kvar... så vi skjuter på det till ett senare tillfälle så fler kan vara med :)

Och jag kan inte ringa hjärtat mitt heller :(

Imorn blir det kalas för lillebror. Så vi har bunkrat upp med coca cola, som han fullständigt älskar. hehe
Och sen åker jag tillbaka till växjö på kvällen igen. Blir buss denna gången.. vad ska man roa sig med då?

Hitta på något nu!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0