sovmorgon, långpromenad och fest

sitter här med ryck i högra ögat... en nerv som spökar
Idag blev det evrklugen sovmorgon. vaknade sju, tittade på vänner åt frukost, sen somnade jag om. Halv elva masade jag mig ur sängen! Sen gick jag o Lou runt sjön ca 8 km, så vi har minsann vatt duktiga o allt med :)
I eftermiddag va det skola mellan 15 och 17. Journalistik nästan... om tidningar och media i skolan.

  Kände mig typ så här imorse :)

Nu ska jag snart göra vid mig för ikväll blir det tjejkväll... som avslutas på Sivans med lättklädda pojkar i baren ;) Trevligt me lite ögongodis. Det ska bli himla kul faktiskt.. kanske skapa några nya kontakter dessutom.

Men ack, vad mina tankar går til min going. Inget mer mail ännu... :( Men jag skriver ändå.. har nog inte skickat nåot idag visserligen. Datorn var så seg och betedde sig lite konstigt innan idag.. så det blev inget av det.

förresten. ögat rycker ännu

Ciao!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0