saknar honom redan

♥ L åker idag.... skjutsade honom o Sami till tåg stationen. Jag saknar honom redan, de har gått igenom tullen på kastrup än bara... Tre veckor, nästan fyra eftersom jag går i skolan på veckan o hinner nog inte riktigt hem, sen jobbar den dåren helgen samma vecka som han kommer hem (!!)
Det är lite märkligt med förhållanden tycker jag... eller med vårt iaf. Det går som allt annat upp och ner men tro för tusan inte att känslorna försvinner. Nej nej.. vi ger oss fanken på att allting alltid blir bra :)
Vi diskuterade igår om det blir vi - alltid?! -Jag tror lite det, sa han :) Jag tror det med. Men nog för att vi måste lära oss vissa grejjer tills det. Men vad jag älskar honom!
Nu behöver jag göra lite annat så jag inte sitte och tänker på att det är så lång tid.. men det finns inte överdrivet mycket att göra här hemma. Jag vet inte riktigt var alla är heller. ♥

Ska nog ta mig en solstol och sätta mig och läsa Karin Fossums "Jonas Eckel"
Sen e det kalas för Farbror, sen far jag till Växjö igen.


pusshej

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0