morgon promenad och frukost till lunch

Tog sovmorgon idag :) Skönt. Sen gick jag en runda innan frukost. Det sägs att man förbränner 10% mer då.. så det är väl värt ett försök. Det blev ingen muskel träning igår. Pratade me L (♥) och han kändes mycket viktigare än träningen! Nu får jag väl en prick eftersom jag hade bokat och det va för sent att avboka... men det går nog att fixa.

Idag är det inte så mycket på tapeten. Skola i eftermiddag och jag ska skriva lite tipsrunde frågor som ska användas i helgen.. Vuxen frågorna är svårast så jag får lägga lite enrgi på det.
Sen ska jag packa till helgen och umgås med min söta granne ikväll :)

Orkar jag ska jag träna ikväll istället. Kanske inte boka denna gången då hihi.

Ha en fin dag!


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0