jag har inte så mycket för mig....

Brukar du
Titta på dig själv i spegeln: ja det händer liksom
Gnälla: det händer det med
Sova: nehe!
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Drömma mardrömmar: faktiskt inte
Drömma sexdrömmar: faktiskt
Klä dig i svart: ja, men inte helsvart.
Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: jadå
Röka: nej
Ljuga: nej, jag är nog ganska ärlig faktisk
Hata folk: jag kan få vissa ryck, men de går över ganska fort
Snusa: nej det brukar jag inte

Vem
Saknar du: Älskling, inte sett honom på 16 dagar
Pussade dig sist: L ♥
Kramade du sist: Caroline
Skrek du på sist: det va nog lillebror :(
Sårade dig sist:
jag vet inte
Gjorde dig riktigt glad senast: min familj

Har du...
Många vänner: nja, rättså, men de är så utspridda :(
Pojkvän: jajjemen, den bästa
Tvångstankar: inga svåra iaf
Någon skada: ingen bestående
Färgat håret: jepp
Brutit några ben: nej...
Några piercings: hål i öronen.. räknas det fortfarande?
Egen dator: ja
Bra självförtroende: sådär, självkänslan är väl lite sämre..
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: nej
Varit otrogen: nej

Hur...
Svarar du i telefonen: hej, det är Anna...
Fördriver du tiden: sitter vid datorn (som nu) eller om jag har tur, går jag en runda
Ofta bäddar du sängen: every day baby
Många stör du dig på: en del.. särskilt högljudda personer
Ofta träffar du din familj: så ofta jag kan :)

Skriv till mig här
Postat av: Sandra

Jag tycker att båda har gjort fel .. läraren som bedömde uppgiften skumt - och eleven som fuskade.

2007-05-22 @ 21:39:26
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0