jag fick tummen upp :)

Idag fick jag godkänt av min lärare att åka till Kenya på praktik i höst =) Hans argument föll, vad gällde tidiiare erfarenhet så jag fick tummen jupp jag med! Så nu kan vi planera utan att jag ska vaa lite orolig för att mitt upp i allt inte få åka. Så det känns bra. Fick veta idag bara att området vi planerar att åka till är ganska kriminellt. Hon som har hand om utlandsplaceringar verkade lite osäker... Hon skulle t.o.m. fundera på om hon skulle boka in ett möte med oss.

Efter lunch körde vi in till stan... hittade faktiskt två oppar på Gina, kanske kan va något att ha imorn til utgången :) Sen blev det lite annat smått och gott med, hår borste och body lotion typ. Sparar mina sista slantar till shoppingen i stockholm istället. Längtar tills dess... :)

Nu bakar jag bullar. Kanelbullar, blir lugn vara-hemma-se-på-tv-och-ta-hand-om-mig-själv kväll och lite nybakad bullar :) gott


image26


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0