imorgon om en vecka....

...håller jag min sötnos i handen igen. Gud vad jag längtar efter honom nu!
Mamma har lovat att hon kan ta buss eller tåg till mig på torsdag så att jag och ♥ kan ha bilen upp til Växjö på tisdag. Sen får jag ha honom för mig själv tils torsdag ... sen blir det jobb för oss båda.

Och jag längtar till sommaren. Vill ha sommarlov nu nu nu nu!
Ems o jag har lovat varandra att ut o promenera tillsammans mkt mer :) Ett extra plus att vi kan a en varsin hund med oss också i fortsättningen, gick nämligen hur bra som helst i fredags. Men min lilla Tica fick nog ine så mycket uppmärksamhet som hon önskade av Ems Ior...
Men söta va dom :)

Å så blir det ju sol o bad, lite job då o då... förhoppningsvis får jag jobbet på lägret i augusti ocså.
Glass, utflykter, Göteborg, tälta, köpenhamn, hålla handen, sova länge, vara uppe länge.. Vila ut sig!
Tre månader nästan exakt är jag ledig från skolan. wünder!
Dessutom flyttar jag in i nya lägenheten så det blir även en del shopping till den :)

jippie!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0