helgen

Hunnit med mycket i helgen trots att inget va något tvång. En sådan där hel härlig helg med massa mys. Lördags va lillebror o jag i stan efter att ha städat huset åt mamma :) snälla vi e minsann. På eftermiddagen fick Ola manikyr och sedan gjorde vi cheesecake. På kvällen kom ♥-evännen min, sedan åt vi midag och hade mys-tv kväll allihop.

                  
 Olas manikyr                                 gooda godisar


Söndags skjutsade jag Ola till hans kortids sen var mamma, pappa o jag på utflykt :) Picknick, fika och quality time :) På kvällen blev jag bjuden på middag! Det va Mycket gott, åt kycklingspett med potatisgratäng.


Måndags blev det intro-jobb som personlig assistent. (sommarjobbet). Och på kvällen va vi på kombinerad valborg och 21 -års kalas :) Va även vid brasan, men det va kallt .. fick några fina bilder dock!

  


Jag känner mig utvilad, trots att jag varit ganska trött om morgnarna. Idag va jag trött till lunch typ... seg i kroppen liksom. Nu är jag lugn och alldeles harmonisk i kroppen :) Ikväll va jag hos Lou och åt kvällsmat sen har jag vatt hemma och fixat lite. Nu ska jag snart krypa ner och sova.


Sov så gott! /  Anna



                                                                   
        

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0