god morgon..

...allesammans!
Ska knata bort til skolan snart, börjar tio, skönt med lite somorgon. Vaknade redan halv åtta, så jag gick ut på en morgon promenad, blir så trött av att ligga kvar och tvinga mig att somna om bara för att jag kan eller ska. Bättre att gå upp då. Passade på att gå och handla lite också, hade inget magarin kvar och så blev det några nybakade bullar. trevligt trevligt.
Men vädret är inte lika trevligt, tur att det regnar på natten iallafall då... kunde väl vatt lite sol och värme nu.

Ett efterlängat mail låg också och väntade på mig. Det är lite tomt nu, när jag inte kan ringa honom när som längre..

Länge sen jag såg Maif på tv också. Det är väl på tiden att de börjar vinna lite matcher.... 


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0