fika möte om Kenya :)

Idag va jag och Lou på fika-möte med en kvinna som är vädligt involverad i
Keneya skolan vi ska besöka under vår utlands VFU. (praktik)
Hon va jätte trevlig, bjöd til och med oss på fika :)
Nu har jag sakerna mycket mer klarare för mig och vet vad det andlar om, och nu e vi jätte taggade :)
 Skulle åkt imorn om det vatt så.
Dessutom sa hon att internet cafe'rna är många, vilket va skönt att höra.
Fem veckor ifrån my lovly baby, är inte allt för kul att tänka på.
Men det verkar finnas jätte mycket för oss att uppleva så nu längtar jag verkligen!
Hoppas nu inte att något förstör allt bara *ta i trä*

Ikväll blir det träning för mig igen... muskel. Brukar inte vara lika endorfin framkallande men behövligt !

Och så hoppas jag på att kunna prata me L ikväll... Via msn, så vi hinner berätta allt möjligt för varandra.
Nu känns iaf resten av veckan att gå på. Ranne och Carro kommer tillbaka imorn.
Å så e det onsdag så R o jag har en LOST kväll spikad... :)

Och på torsdag morgon åker jag hem.
Sen går helgen på i full fart. Jobb, ut och gå med Ems, möte, fest med girlsen
och ...

...kalas för lillprinsen!
Massa kul juh! :)

Nästa helg blir också jätte kul...
då åker mams o jag på tjej helg i sthlm. Häärligt!
Sen kommer Lasse hem :D jippie..

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0