ett dåligt skämt

va på dansuppvisning i helgen. Konfrenciern som hade som plik (åtminstone enligt han sälv) att dra et dåligt skämt. Eftersom jag är lättroad och inte kunde låte bli att le lite när jag hörde skämtet tänkte att det är min plikt att föra vidare (min kanske enligt viss usla humor ?)

Det va en gång en röd tomat och en gul tomat som skulle gå över gatan.
Helt plötsligt sprang den gula tomaten över gatan i förväg
Då sa den röda tomaten... " Gud vad du är omogen!"

hihi

Skriv till mig här
Postat av: Ranne

Haha! Jag har annars hört en annan version. Den går såhär:
De va en gul och en grön banan som skulle gå över vägen. Helt plötsligt va den gröna borta. Efter en stund hoppade han fram bakom en busskur och skrämde den gula bananen. Då sa den gula: Fan vad du är omogen!

2007-05-21 @ 19:22:53
Postat av: johan

arnold hittar en flaska i flaskan är det två kakor då sa arnold ska vi dra till-BAKA en kaka!!!

2007-05-30 @ 13:05:19
Postat av: Anna

Johan: jag förstår inte ett dugg av det skämtet!

2007-06-03 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0