uuh.. jag e trött

usch vad det e besvärligt när det e mycket i skolan på en gång. Jag hinner inte riktigt med känns det som.
O nu e jag rätt trött o stressad. Till bibblan imorgon o plugga sen lektion med examination o sen vidare till bibblan o plugga till näsa examintaion. PLUS att jag måst hitta en bok till praktiken nästa vecka...  mycket mycket.

I helgen tänkte jag att jag skule vara lite ledig, men kom på att jag hinner inte det..
Trots det är det ändå lite kul att det händer mycket. Synd att allt komer på en gång med så kort varsel... fast det handlar väl om planering.
 
Idag har jag iaf skrivit en lista.. så nu sliper jag ha allt i huvudet!

nu ska jag ringa hjärtat sen sova.
Go'natt

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0