vad är det som händer?

varför har dom gjort slut? Blev helt paff när L berättade... det trodde jag aldrig, så söta de jämt är ihop. Men men... det är väl sånt som händer. Man blir extra påminnd om hur måna vi ska vara om varandra. Hålla mig i handen, och släpp mig inte!

Å så har jag beslutsångest, lite mindre än för en kvart sen visserligen. Ska det bli bio eller inte? Det blir det nog, men när inte Ems skulle längre så ville inte jag heller. Men nu vill jag igen. Jag är lite jobbig.
Sen kör jag till Växjö, mest bara för att kunna köra hem igen och ha SOMMARLOV! Som jag har längtat. Äntlisch! Två lektioner kvar bara! skönt. Dessutom ska jag börja packa lite smått, så flytten går smärtfritt. Ringa bostadsbolagen o ch be R om min nyckel igen :)

Det är en hel del på gång nu känns det som... ändå har jag inget vettigt för mig.

pusshej

Skriv till mig här
Postat av: Mari

Folk som gör slut, helt oväntat i andras ögon, har antagligen haft något tungt över sig men dolt det länge. Jag vet precis vad jag menar, å många blir nog förvånade då de förstår att jag och min fd. sambo gjort slut nyligen.. vi var jättesöta ihop, allt var jättebra.. men det vände.. å det kan hända, bara sådär, för vem som helst.. Tyvärr.

2007-06-04 @ 19:12:41
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Anna

Marie: jo.. så är det säkert. Men man förväntar sig ofta att alla andra har det så bra, det som syns bara. Sen att par har problem är förhoppningsvis ganska genomgående... men man blir lite snopen...

2007-06-04 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0