stipendier...

Altså vilken djungel det är...! Jisses, och olika ansökningsdatum till höger och vänster. Hoppas jag får ordning på det så att jag kan lyckas få några stipendier. En kompis till mig fick 20 000 krobnor i ett stipendie.. det hade liksom suttit jättefint på mitt konto också haha.. Lite tur ska man väl ha också antar jag :)
Usch, jag blr så stressad av att inte veta vad jag har allt och hur jag ska lägga upp planerandet.
Jag kan liksom inte bara släppa allt och ha lite semseter det är hela tiden något som "måste fixas".

Imorn blir det lite jobb iallafall... som jag lyckats stressa upp mig över också (typiskt mig) O sen blir det förhoppningsvis lite grillning och bollspel på stranen, om solen nu vill vara lite shysst att titta fram!

Ikväll blir det förhoppningsvis tacomys med Ems. Länge sen!!

ha en fin dag allihop!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0