oslo kryssning och förkylning

Jag är bombförkyld! Snyter mig var femte minut ungefär. Tråkigt, men jag får försöka kurera mig med kan-jang, nässpray och te. Har lite grann att fixa med också idag, plus att jag måste in till stan för att få delegationen till sommarjobbet. Hoppas det går bra, det kan ju vara lite nervigt... det där med mediciner o sånt.

I "helgen" (söndag-tisdag) var familjen, jag o en annan familj som är vänner till vår familj (!?) på minikryssning till norge-oslo. Det va trevligt men jag saknade det ulitimata sällskapet. Insåg ganska fort att var jag än är och vad jag än gör, så blir det alltid lite roligare om jag får dela det med L.
Han skrattade och sa att det va trevligt att jag hade insett det... :)

Men kryssningen va kul iaf, sol o bad, sightseeing, lite shopping och god mat.
Köpte mig ck's nya parfym "2 u" tror jag den hette.... Jag fick väl lite panik där bland alla parfymerna, för jag ville gärna inföskaffa mig en ny, men visste inte riktigt vilken jag skulle ha. Det blev ganska bra iaf... hoppas jag.

Förkylningen gör så att det ringer i öronen på mig när jag hör höga ljud. buhu liksom

Nej minsann, nu ska jag kanske fixa lite lunch till päronen mina... Kanske sätta mig med en bok i solen, om jag kan hitta en lä plats. Det blåser liksom en hel del här.
Och ikväll verkar det bli minigolf med hjärtat och lillebror. Sen två timmars LOST :)

ha en trevlig dag!
kram Anna

Skriv till mig här
Postat av: Mari

Gud va trist å va förkyld! Hoppas du blir frisk snart :-)
.
Svar: Ja, jag tror det.. Man kan inte älska någon annan före man älskar sig själv.. Viktor är i USA på semester så vi har inte träffats något sedan dess han åkte.. Men vi hörs på sms då och då ännu.. Tar dagarna som de kommer. Man vet inte hur det kommer kännas när han kommer hem.. Men.. Just nu är det bäst såhär.. tror jag.. Kram!

2007-06-14 @ 00:02:51
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0