mycket nu...

Så här ligge det landet...
bara en dag kvar i skolan... bara två dagar kvar i växjö.
Ringde adressändring med idag.. så nu får förhoppningsvis  även lilla jag lite post i sommar :)
Så nu handlar det mest om lite avslutande uppgifter, gruppexaminationer är lite dryga på så vis att man inte kan sitta en liten stund här o en liten stund där.. Blir gärna lite mastigt när man väl sätter sig.
Ja, och sen den individuella är med kvar.

Men imorn blir det utgång :) Så det blir en liten avslutning på det hela iaf, L frågade mig ändå i helgen, jag tittade på honom lite oförstående och antog att det skulle jag nog inte. Men nu blidde det så :) bra .

Mer då...? Ja.. massa packande, och ringande och pappersfixande.
Tråkigt.
Men det ska göras det med.

Förresten så kan jag visa upp lite bilder nu.

                         
                                

Bilden med blomsterkortet, hängde ihop med en bukett rosor och stod på bordet när mamma o jag kom hem från Stockholm. Pappa hade nog saknat oss :)

Skriv till mig här
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Hjälper dig på vägen!

2008-02-26 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0