inte så motiverad

Vädret är inte på min sida... Fast allt är ju iofs relativt. Det är uppehåll och det är nog mest min motivation som sviktar. Jag borde verkligen anstränga mig med träningen lite mer. Men det är inte överdrivet roligt att skala omkring i vår lilla håla! Dessutom är det bara asfalt överallt, vilket är ytterligare lite tråkigare.

Idag har jag iaf jobbat, kom hem vid halv tio tiden (jobbat natt), sen har jag städat och fixat ett übersnyggt draperi till hyllan i vårt badrum. Kanon bra.. nu ska det inte två lådor bara, finns på Ikea, men vi ska väl inte dit äm direkt.. så det får all vänta. Min ursprungliga planer var att plugga idag, men jag var inte så motiverad till det heller. Jag lärde mig mammas nya symaskin istället.

Men nu har jag fått lova mig själv att plugga imorn eller på söndag istället, som straff att jag inte gjorde det idag.
(typiskt)

Nu kom mormor, så jag ska gå och säga hej!

Hej!

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0