ett år på universitet - check

Vilket sol-soligt väder vi har idag :) Man blir så lycklig av solen och värmen.. eller man o man, jag blir det :)
Exkursion med klassen idag, sista lektionen för terminen och vi fick tillbringa den med tre timmars promenad i växjö stad. Bättre det än en föreläsning minsann. japp japp. ett år ... två och ett halvt kvar.
Sen gick jag, Lou o Joppan till thai restaurangen för lite lunch. Jag o Lou bytte mat, trots att det inte va meningen, men hon "gav" mig fel. sen bytte vi liksom aldrig. lite komiskt.

I eftermiddags skrve vi klart arbetet  g ö t t !!

Och jag har varit d u k t i g, och varit ute och sprungit en runda. Har inbillat mig att jag ska försöka göra det varannan dag... man kan ju alltid hopas att motivtionen håller i sig. Jag klänner nämligen att jag verkligen behöver komma i lite bättre form. Speciellt nu till sommaren och allt sol o bad på stranden.

ja.. nu återstår det lite fixande sen blir det fika, fest och utgång

puss o kram med betoning på puss. (det va allt kul innan idag iaf)

Skriv till mig här
Postat av: Jannike

Okej! :) Härligt! Stallarnas ikväll? ses kanske i dimman!

2007-06-05 @ 17:48:05
URL: http://jannikeuntitled.blogg.se
Postat av: Helena

Hoppas att du fick en trevlig kväll! Natti, natti!

2007-06-06 @ 01:11:57
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0