borden, måste och ren vilja

sitter här med lillebror som tvunget ville lyssna på musiken från min dator... och vad gör man inte för honom? :)
mm.. men något annat borde väl oxå bli gjort idag. Funderar på att springa en runda på berget, men det börjar troligen snart regna.



Har jobbat några dagar nu känns det som... det är inte så många dock.
Ska jobba imorgon också, så det blir nog ingen utgång för mig. Fast jag vet inte... hade nog vat ganska kul att titta på lite folk. Så det borde jag med bestämma mig om.

Många 'borden'. Men jag gör hellre saker på ren vilja :)

Å så har "L infört " (egentligen är det jag som gett honom ide'n) att vi inte ska ses jämt (??!) haha... Å jag inser mer o mer att det är ju för sjutton gubbar bara honom jag är med. Det är nästan lite illa. Nej, men tid var o en för sig är viktigt... annars blir det ofta att vi går o små tjabbar om små saker. Det vill jag ju inte. Så jag lyder snällt pojken min :) haha.. gud va löjlig jag är. Det är bara idag jag inte träffat honom.
Och ikväll ska jag träffa tjejerna. :)

O nu bestämde jag nästan att jag följer med ut oxå. hihi... 
kan bli spännande på jobbet på lördag.

wie... humöret gick på topp nu :)

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0