onsdag

weii vilken bra bildlektion idag :)
Barnen va kanonduktiga och riktigt inspirerade. Roligt att känna att man valt roliga uppgifter. Idrotten gick också bra, kul när barnen är possitiva då blir det dubbelt så bra betyg verkar det som.
Så e det jag e kanon ;) hehe

Resten av dagen här hemma har bestått av plugg, skulle umgåtts med vänner ikväl också men de ha tyvärr aldeles för mycket plugg för att hina slappna av. Så är det. Jag ska nog med sätta mig lite till. Jag kan diska i Lost pauserna. oj.. Jag får nog sätta igång med det nu.

Kanske kan hinna träna lite imorn då. Gå en runda eller springa.. jag orkar inte ta mig till vugi... då blir man ändå så upphängd på en viss tid. En power walk går liksom när jag vill och har tid :) Det e bra.

Å så ska jag handla lite smått o gott till helgen...  ♥

KRAM

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0