krasslig

Idag stannar jag hemma och hoppas på att kunna kurera mig. Ont i halsen och en ständigt rinnande näsa, det finns snytpapper i hela lägenheten :( Inte så kul.
Hjärtat  åkte hem imorse, jag hann fälla någa tårar innan också. Han måste tycka jag e lite mesig men vad gör man inte när man älskar någon väldigt mycket! Sötnos ♥

Längtar hem också, eller jag längtar efter dom där hemma. Lillebror, mamma o pappa. Var bara hemma under fredagen sen åkte vi (hjärtat o jag) tillbaka till växjö. Lillebror verkade inte allför glad över detta. Honom saknar jag typ Jämt!

Men idag handlar det om att bli frisk, i halsen iallafall, jag vil inte gå hemma och dryga imorgon oxå, men det kändes bäst att inte riskera smitta småttingarna idag. Äns å länge har jag druckit två koppar te... men med tanke på klockan och dagens längd... blir det nog några till.

*host och snörvel* nu kryper jag kanske ner i sängen och ser på Eragon som hjärtat lämnade till mig här :)


Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0