ingen påskmat för mig

Jag har precis tittat runt i lite olika bloggar och det slog mig att jag har inte ätit något påskbord denna påsken! :) hehe slapp man det. Jag är ine så förtjust i allt det där det är likadant med julbordet, fast det är iaf lite godare.
Men ägg har jag ätit !  Fast det äter vi jämt hemma.. har man 400 höns blir det lätt så. ;)

Nu ska jag nog sätta igång o baka lite bullar... men det är nog ont om plats i frysen.. jag får rumstera runt lite grann. Och imorgon börjar prakiken igen. hoppas veckan går fort så jag får träffa mitt  ♥ hjärta ♥ igen snart! Känns som en evighet sen sist! (fast att det kanske inte är det) Känns som jag e nykär igen :)

Så.. då va det bullarna o frysen me ja.
Ta hand om dig

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0