hej o hå jobba på....

Det känns som en lång dag. Praktik är inte alltid det roligaste. Tycker nästan de är roligare med skola. Fast... jag vet inte. Måste ju ändå sitta med skolarbete nu på  eftermiddagarna eftersom vi har en rapport att lämna in 20 april.. det e om två veckor! Känner mig lätt stressad men nu e jag åtminstone någorlunda klar på hur jag ska lägga upp det. Å träna hade me vatt trevligt.. men jag hiner inte riktigt.. och så e det väl lite lättja me kan jag tro.

Nu blir det snart pancakes och sen ska jag förbereda till bilden med "odjuren" imorn. Sen håller jag nog kväll... skriva mer på rapporten imorn, då jag också ska träffa Ranniz o Carro =)

ciao bella!




Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0