härlig helg

Jag har haft en jätte härlig helg. I fredags myste vi framför TV:n mamma, jag o lillebror. Stackars pappa jobade sent en fredag :( Men för oss andra blev det god hämte-mat och lets dance på tv. Jag hade faktiskt inte ngn direkt favorit, både Tobbe och Martin har varit duktiga. Jag tycker dock att Cissi o Martin e såå himla gulliga. Hoppas de blir ett par ♥

I lördags va jag i Malmö o hälsade på Elin o Frida. Bara över dagen men jag hade jätte trevligt. Fint väder o underbart sällskap :) På kvällen fick jag o hjärtat lite egen tid. Väl värt o efterlängtat.

I söndags städade och tvättade Jag o Lillebror bilarna. Pappa var glatt överaskad. O Mamma verkade förvånad att det inte krävdes någon som helst övertalning från mig för att Lillebror skulle följa med ut o dammsuga bilarna :) Det ska väl vara jag till det.

Mycket diskusioner ( jag vet inte hur det stavas) och tankar över hur det blir har det varit med. De fortsätter nog ett tag till känner jag på mig.

Nej. nu ska jag krypa upp jämte sötnosen ♥ o ha lite extra helg :)

kram Anna

                                         

Skriv till mig här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0