distans

Det slog mig i morse att om en vecka sitter min älskling på ett plan till Mexico nu... Han ska vara borta i tre veckor.
Naturligtvis är jag glad för hans skull, han förtjänar verkligen en resa efter att ha jobbat så mycket. Men det e tråkigt att inte kunna prata med honom knappt ens. Det kostar 15 kronor minuten tror jag han sa.... Dessutom är det en tidsskillnad på cirkus 7-8 timmar. jaja.. det får bli att gå upp på natten och sen prata på msn för hela slanten :)

Om fyra veckor kommer han hem... ungefär


Skriv till mig här
Postat av: Jannike

Ah, okej. Hur länge har du kvar att läsa? Jag läser 'pedagogik med inriktning mot ungdoms- och missbrukarvård' trivs jättebra!

2007-04-29 @ 10:56:17
URL: http://jannikeuntitled.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0